Terug naar resultaat

Regio
Amsterdam

Leeftijd
46

Nationaliteit
Nederlandse

Talen


Rijbewijs
B

Overige
Eigenschappen: Resultaatgericht, creatief denkvermogen, commerciëel ingesteld,
flexibele daadkrachtige houding, hands-on mentaliteit.

Hobby’sL Natuur, reizen, socail media, floris de cocker spaniël.


CV Manager Recruitment, sr. recruiter/HR, mobiliteitsadviseur

Kandidaatnummer: 2012083

Jaar Opleiding
1978-1982 MAVO
1982-1984 HAVO
1984-1987 Psychologie, Open Universiteit Nijmegen
1986 Intercedentendiploma ABU via Vedior
1996-1998 Managementopleiding, theorie-/praktijkopleiding via Vedior
1996 Diploma uitzendmedewerker ABU via Vedior
2008-2009 Management Development opleiding “Fundament voor groei” Persoonlijk leiderschapsprogramma via ‘de Baak‘ te Noordwijk.
Cursussen: 1987+1997: Telefonische acquisitie via Vedior
1988+1998: Salestrainingen via Vedior
1992-1993 : Projectadministratie & Projectmanagement Detachering via Randstad
1997: BHV Certificaat via Connexxion
1998: Offertes, calculaties en prijsonderhandeling via Vedior
1999: Wet ‘Flexibiliteit en Zekerheid’ via Vedior
2008: Masterclass Diversiteit beleid via Universiteit Leiden
2009: Masterclass Arbeidsmarktcommunicatie via Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie te Amsterdam


Jaar Werkervaring
1984-1986 Naam bedrijf: Keser Uitzendgroep (later Adecco)
Functie: Intercedent
Werkzaamheden:
Intake en matchen van flexkrachten en openstaande vacatures.
1986-1992 Naam bedrijf: A.S.B. Uitzendbureau, Arnhem (Vedior Holding)
Functie: Intercedent/bureaumanager
Werkzaamheden:
Intake, acquisitie/sales, uitzending en de dagelijkse operationeleleiding.
1992-1995 Naam bedrijf: Tempo Team Projecten, Amsterdam
(Randstad holding)
Functie: Projectmanager Detachering
Werkzaamheden:
Projectmanagement en projectleiding over 35 gedetacheerde werknemers.
1996-1999 Naam bedrijf: Dactylo Uitzendburea, Veenendaal (Vedior Holding)
Functie: Vestigingsmanager
Werkzaamheden:
Acquisitie, sales en dagelijkse operationele leiding over vestigingsteam.
2000 Naam bedrijf: W&S-bureau Eggink en Partners, Apeldoorn
Functie: Consultant Werving & Selectie
Werkzaamheden:
Acquisitie, intake en werving en selectie HBO kandidaten, voornamelijk sales en techniek.
2001-2004 Functie: Zelfstandig ondernemer
Werkzaamheden:
Samen met partner de exploitatie en algehele dagelijkse leiding gevoerd over lunchroom ‘t Balkon‘ in Amsterdam.
2005-2007 Functie: Interim Manager bij diverse opdrachtgevers
Werkzaamheden:
- Kpn, HR-mobiliteitstraject (mede) begeleidt voor het Call Center ADSL, Hoofdkantoor Amsterdam. Migratie van 80 medewerkers van Amsterdam naar Den Bosch, beoordelings- en loopbaangesprekken, begeleiding/training van
medewerkers naar ‘nieuwe‘ werkplek, teammanagement en integrale HR verantwoordelijkheid.
- UWV, HR-afdelingsreorganisatie (mede) begeleidt voor de afd.
DIV (Documentaire Informatie Voorziening, te Amsterdam.
Afdelingsreorganisatie van 25 medewerkers naar 12 medewerkers,
beoordelings- en loopbaangesprekken, herstructurering en aanpassing van werkprocessen om output te kunnen blijven garanderen, teammanagement en integrale HR verantwoordelijkheid.
- Skyjob, Dagelijkse leiding over vestigingsteam van zes intercedenten te Amsterdam.
Administratief- en loontechnische ‘achterstanden‘ verwerken, arbeidscontracten van alle flexkrachten getoetst op juridische juistheid en
bijstellen/herzien ter voorbereiding op NBBU audit.
2007-2009 Naam bedrijf: Connexxion Nederland N.V., Hilversum
Functie: Manager Recruitment
Werkzaamheden:
Opzetten en opbouwen corporate recruitment afdeling, dagelijkse
operationele leiding over recruitmentteam, nieuw rekruteringsproces
ontwikkelen- implementeren en centraliseren, strategisch arbeidscommunicatieplan opstellen, capaciteitsmanagement en diversiteitsmanagement, decentraal HR Managers adviseren betreffende
wervingstrajecten, staf adviseren betreffende strategisch/tactisch
recruitmentbeleid, mantelovereenkomsten sluiten met extra leveranciers van personeel, organisatie landelijke selectiedagen/
deelname beurzen en evenementen, integrale HR verantwoordelijkheid voor het corporate recruitmentteam.
12/2010-3/2011 Naam bedrijf: OTYS Recruiting Technology, Venendaal
Functie: Sr. Accountmanager
Werkzaamheden:
Acquisitie- sales en relatiebeheer van recruitmentsoftware (ATS),
advisering van klanten m.b.t. inzet social media in het recruitmentproces, actief gebruik van social media om leads te genereren en
doelstellingen te behalen.
5/2011-5/2012 Naam bedrijf: KLPd (Korps Landelijke Politie Diensten), Driebergen
Functie: Intermin Mobiliteitscoördinator
Werkzaamheden:
Uitvoering geven aan het Landelijk Sociaal Statuut t.b.v. de Reorganisatie & Centralisatie bedrijfsvoering, begeleiding van boventalilige werknemers ‘van werk naar werk‘, zelfstandig
maatwerktrajecten opstellen en uitvoeren, outplacementtrajecten
in gang zetten en begeleiden, begeleiding en advisering van boventalllige werknemers in hun loopbaankeuzes en flankerende
voorzieningen conform BARP en LSS, voeren van coachingsgesprekken, opbouwen van een in- en extern netwerk.
Reageer op deze cv